Aerial Yoga! Hogyan kezdjem? 2.rész


Előző blogunkban olvashattátok, hogy mik a teendők ha első alkalommal jársz nálunk és az óratípusaink rövid összefoglalóját is. Most folytatjuk tovább óráink bemutatását.

Az első rész végén láthattátok ezt a képet, ami nagy segítség, hogy eltudjátok dönteni melyik óra a megfelelő számotokra.

Óratípusok

Légtorna óráinkon az aerial hoop-karika eszközzel is megismerkedhetsz. Ez egy vaskarika ami hevederrel van felfüggesztve a plafonra, és ebben végzünk különböző akrobatikus, légies pózokat. Már az alap trükkök is nagyon látványosak és felkészítenek az egyre nehezebb elemek kivitelezéséhez. Előképzettség nem szükséges, teljesen kezdő vendégeket is várunk ezen az órán. Mint a többi aerial óráink, ez is fejleszti az erő állóképességet, koordinációt, hajlékonyságot, erősíti a core izmokat, stresszoldó és önbizalom növelő.

Akrobatikus jógakerék órákon az előző blogunkban megismert jógakerék segítségével végzünk el haladóbb, nehezebb ászanákat a kerék által nyújtott alátámasztásnak köszönhetően. Előtérbe kerülnek az inverz helyzetek és különböző egyensúlyt igénylő gyakorlatok is.

Az órán fejlesszük az egyensúlyérzéket, mozgáskoordinációt és a hajlékonyságot egyaránt.

Aerial óráink remek erő állóképesség fejlesztőek, de ha egy pörgős órára vágysz ahol a zsírégetés is a középpontban van akkor válaszd intervallumos edzéseinket. Air yoga intervall órán feladattípusonként 20 másodperc folyamatos mozgást 10 másodperc szünet követ, és ezt 8x ismételjük. 8-10 feladat van, amit a hammock vagy jógakerék segítségével végzünk.

Aerial erősítés, köredzés órán is a feladatokat intervallumos szakaszokban hajtjuk végre, és az összes légtornás eszközeinket (hammock, silk, jógakerék, yoga trapeze) változatosan használjuk.

Mindkét órán saját testsúllyal dolgozunk. Bővebben az intervallumos edzésről honlapunkon, itt olvashattok.

Nyújtás óránkon a spárga és a hátrahajlítás fejlesztése van középpontban. Talajon végezzük a gyakorlatokat a terem eszközeinek segítségével (jógatégla, jógakerék, gumiszalag......). Különböző technikákat alkalmazunk, hogy elérjük célunk és, hogy egyre szebb és légiesek legyenek légtornás pózaink. Heti 2 alkalommal tudsz óránkhoz csatlakozni, de a hatékony és gyors fejlődés érdekében ne feledkezz meg az otthoni (napi kb.20 perc) nyújtásról sem.

Személyi edzés keretein belül is kipróbálhatod óratípusainkat ha úgy érzed még nincs bátorságod részt venni csoportos órán vagy azt szeretnéd, hogy egyéni tempódban haladjon az óra, ahol csak veled foglalkozik az oktató, felteheted a kérdéseid, nem kell másokhoz alkalmazkodnod. Ilyenkor te választod ki milyen eszközzel szeretnél dolgozni, mennyi ideig tartson az edzés (60/90 perc), melyik oktatóval szeretnél dolgozni. Jöhetsz egyedül, de arra is van lehetőség, hogy hozz magaddal barátot/barátnőt/ismerőst/családtagot/kollégát stb. és együtt páros személyi edzés keretein belül próbáljatok ki egy-egy eszközt, óratípust.

Egyéni foglalkozások során egy edző segítségével előzetes állapotfelmérés alapján segítséget kaphatsz céljaid elérésében, folyamatos ellenőrzések mellett.

Aerial physiotherapy mozgásterápián a felfüggesztésnek köszönhetően terhelés mentesen végezhetünk izommunkát egy-egy testrész esetében. Első alkalommal egy komplex állapotfelmérést és testtartás elemzést végzünk, amire épül a későbbi személyre szabott, egyéni felfüggesztéses mozgásterápia. Különösen ajánljuk mozgásszervi panaszok, fascia sérülések kezelésére, illetve prevenciós jelleggel.

Erről az újfajta mozgásterápiáról bővebb információkat hamarosan olvashattok, Kérdés esetén keress minket bátran emailben vagy telefonon.

Az alábbi táblázat jól összefoglalja melyik típusú személyi edzés mit tartalmaz, ez segíthet kiválasztani a számodra legmegfelelőbb edzést.

Jelenleg ezekkel az órákkal várunk titeket studiónkban. Reméljük segítettünk választásotokban, vagy felkeltettük figyelmeteket más óratípusok iránt. Folyamatosan bővítjük és újítjuk óráinkat. Mindig találni fogsz valami újat, érdekeset vagy épp számodra hasznos eszközt, mozgásformát. Kövess minket facebookon és instagrammon @aerialyogahungary, hogy mindig értesülj új híreinkről!


107 megtekintés

Recepció:

H-P 17:00-20:00
Napközben emailben vagyunk elérhetőek

 

 


Aerial Yoga Hungary
+36 30 424 02 42

 


Aerial Sports Academy
+3630 992 90 55 

  • aerialyogahungary.hu - facebook
  • aerialyogahungary.hu - Instagram
  • aerialyogahungary.hu - Youtube.com

1061 Budapest, Bajcsy Zsilinszky út 31

1074 Budapest, Dohány utca 28 

A honlap tartalmának másolása kizárólag a tulajdonos engedélyével lehetséges!

@ Copyright 2014. Aerial Yoga Hungary

All rights reserved! / Minden jog fenntartva!