Stabilitás, Erő és Hajlékonyság- Hatha Core Yoga

Frissítve: jan 14


Bármibe bele fogunk az alapok a legfontosabbak...az erős és fejlett törzsizomzat elengedhetetlen bármilyen sportban, mindemelett az egészséges hétköznapi fizikum alapja is!

Hatha Core Yoga - Statikus Jóga

"Erőd forrása az egyensúly, avagy a lelki béke. De a békesség nem álmosságot jelent! Békében élni annyit jelent: szövetséget kötsz az erőkkel, ahelyett, hogy harcolnál ellenük." Andrew Matthews

Hatha jóga alapjaira épül 33 ászanából és légzőgyakorlatokból áll.

A tradicionális hatha jóga egy teljes rendszer, amelynek a testgyakorlatok ("tisztító eljárások", testtartások és légzőgyakorlatok) mellett része a mentális t

réning,

tehát a meditáció különböző fokai is.

Kezdőknek minden szempontból ez ajánlott. Általában nagyságrendekkel könnyebb, mint egy dinamikus jóga óra. Az órákon a pozíciókat több légzésen át tartjuk ki, így a gyakorlatok könnyebben elsajátíthatóak, és elegendő idő adott a korrigálásra is. A gyakorlás is biztonságosabb, hiszen mozgás közben nagyobb a sérülésveszély, könnyebben meghúzhatod magad. Van időd megérezni a határaidat, azt a pontot, ahol igazán jól működik a gyakorlat, amikor már kellemes, jó élmény a pozíció, de még nem feszítetted túl, nem léptél túl a korlátaidon. Mozgás közben ez jóval nehezebb. Ha pedig a mentális hatásokat nézzük, akkor egy ilyen óra csökkenti a stressz-szintedet, ellazít, hosszú távon elfogadóvá és nyugodttá tesz.

Fejleszti az erő-állóképességet, hajlékonyságot, koordinációt, átmozgatja a mély és tartóizmokat. Nők és Férfiak számára egyaránt lehetőséget kínál a relaxációra és a testi-lelki egyensúly fejlesztésére.

Haladóknak is bőven akad kihivás, az extrémebb ászanák kiváló kihívást jelentenek :)

A termet felfűtjük 26-32 (°C) közé, nincs olyan meleg mint egy bikram vagy hot yogán, de szükséges a magasabb hőmérséklet, mert jobban alkalmazkodik a szervezet, könnyebben nyúlnak az izületek izmok, és kevésbé sérülés veszélyes. Szükséges a folyamatos folyadék bevitel, a hatékony méregtelenítő és anyagcsere folyamatok érdekében. Az óra elején elsajátítjuk a speciális légző technikákat és alap poziciókat, melyet az óravégig folyamatosan aktívan gyakorlunk. 80 perc alatt elvégezzük az ászana sorozatokat, majd folytatjuk a tisztó légzőgyakorlatokkal és befejezzük egy meditációval.

Gyere és győzd le a saját elméd által felállított határokat!

időtartam: 90 perc izommunka: Core izomok,

kifejezetten erő-állóképességet i​​génybevevő óratípus meditáció: 10 perc az óra végén


295 megtekintés

Recepció:

Jelenleg ZÁRVA!
Emailben vagyunk elérhetőek

 

 


Aerial Yoga Hungary
+36 30 424 02 42

 


Aerial Sports Academy
+3630 992 90 55 

  • aerialyogahungary.hu - facebook
  • aerialyogahungary.hu - Instagram
  • aerialyogahungary.hu - Youtube.com

1061 Budapest, Bajcsy Zsilinszky út 31

1074 Budapest, Dohány utca 28 

A honlap tartalmának másolása kizárólag a tulajdonos engedélyével lehetséges!

@ Copyright 2014. Aerial Yoga Hungary

All rights reserved! / Minden jog fenntartva!