Aerial Kördezés

Saját testsúlyos, funkcionális köredzés.
A feladatokat intervallumos szakaszokban hajtjuk végre, az eszközök között az összes légtornás eszközünk (hammock, silk, karika, jóga kerék, yoga trapeze) változatos használata mellett, használunk alap fitness felszereléseket is,
mint pédául step pad, haskerék, fitball, agility létra, gumiszalagok stb.
Cél a mobilitás, egyensúly és erőállóképesség fejlesztése.
Az intervallumos edzés ezek mellett kiváló zsírégető hatással is bír.













 

 

 

 

Hatékony zsírégető?
Az egyik leghatékonyabb aerob edzésforma a zsírégetésre az intervallum edzés. Órákkal az edzés után is még pörgeti az anyagcserét, tehát a zsírégető hatás jóval az edzés után is kitart, egyszerűen fogalmazva.

 

Egy kutatás szerint az Intervallumos edzés megnöveli a szervezet nyugalmi anyagcsere sebességét. Ez annak köszönhető, hogy a testünk edzés utáni oxigénfogyasztása megnő - a HIIT edzés esetében oly mértékben, hogy az edzést követő 24 órán keresztül pörög az anyagcsere!

 

Emellett a maximális oxigénfogyasztás mértékét is jelentősen, jóval nagyobb mértékben növeli meg, mint az alacsony intenzitású, monoton aerob edzések. Egy hagyományos, alacsony intenzitású aerob ezdés esetében a zsír energiaként történő felhasználása csak az edzés 30. perce környékén következik be. Az intervall esetében ez jóval korábbra tehető, tehát már edzés közben is jelentősen nagyobb mennyiségű zsírt tudunk elégetni energiaként. A intervall edzés emellett segít csökkentei az inzulinrezisztanciát, javítja az izomsejtek inzulinérzékenységét.

 

Veszítek izmot ilyen magas intenzitásnál?
a válasz NEM!ugyanis az intervall esetében az edzés jellegéből adódóan a gyors összehúzódású izomrostok is dolgoznak az edzés során, azonban csak rövid ideig -ezeket az izomrostokat használjuk súlyzós edzés során is.

 

A mozgásforma két dolgot eredményez: egyrészt, több kalóriát égetünk el a "sprintek" ideje alatt, mint a monoton edzések esetében, másrészt pedig mivel elég rövid ideig tartanak a sprintek, nem kell az izombontás veszélyétől tartanunk (legalábbis nem olyan mértékben, mint egy kemény kardióedzés esetében, pl. spinning, stb). sőt épp ellenkezőleg, az ilyen jellegű edzések segítenek minimálisra csökkenteni a katabolizmust is.

Mi történik az edzésen?Magas intenzitású, többnyire saját testsúlyos gyakorlatok kedverednek az edzés során, melyek fejlesztik a stabilizációt és a mozgáskoordinációt egyaránt. 
Mindenkinek itt a helye aki keresi a változatosságot, szereti a kihívásokat és nem riad vissza ha másnap kellemes izomlázban ég a teste!

öltözet:
megfelelő edző ruházat, javasolt 3/4-es vagy hossszunadrág, 
törölköző, víz

Recepció: +36 30 424 02 42

MINDEN NAP

07:00 - 09:00

16:30 - 20:30

  • aerialyogahungary.hu - facebook
  • aerialyogahungary.hu - Instagram
  • aerialyogahungary.hu - Youtube.com

1061 Budapest, Bajcsy Zsilinszky út 31

A honlap tartalmának másolása kizárólag a tulajdonos engedélyével lehetséges!

@ Copyright 2014. Aerial Yoga Hungary

All rights reserved! / Minden jog fenntartva!